تلفن : 54-03145647649

راهنمای خرید سیم مفتول فولادی

انواع مفتول را به مفتول سیاه ، مفتول مسوار، مفتول گالوانیزه و مفتول فنر دسته بندی می کند.
جنس مفتول ها متنوع است و برای کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون، با ضخامت های متفاوت، کاربرد دارند.
واژه مفتول به معنای تابیده شده است.مفتول ها برای تولید انواع توری های فلزی مانند توری مرغی و توری فنس و … استفاده می شوند.
در ادامه راهنمایی‌های لازم برای خرید مفتول شرح داده شده است...


راهنمای خرید مفتول، کاربردهای بسیار متنوعی را برای سیم مفتول بر می شمارد.

 

مفتول ها که تحت عنوان سیم مفتول نیز شناخته می شوند، میله های بافته فلزی با قابلیت انعطاف و شکل پذیری و در عین حال مقاومت بالا هستند.از مفتول ها برای کاربردهای گوناگون، از صنایع عظیم تا ساخت زیورآلات استفاده می شود.استفاده گسترده از مفتول، در نجاری، هنر، صنعت، ساختمان سازی و … استفاده از راهنمای خرید مفتول را با توجه به ویژگی های انواع آن و کاربردی که از آن انتظار دارید، را برای آشنایی با مفتول های مختلف، قیمت مفتول ها و کیفیت و عوامل موثر در انتخاب و خرید آن، الزامی می سازد.



مفتول سیاه و سفید چه ویژگی هایی دارد؟

 

مفتول سیاه یکی از انواع مفتول در راهنمای خرید مفتول است که تحت کشش و حرارت ( حرارت بیش از ۹۰۰ درجه سانتی گراد )، تولید می شود و به همین دلیل از انعطاف پذیری بسیار زیادی برخوردار است. مفتول پخته نام دیگر مفتول سیاه است.این نوع مفتول بیشتر برای نجاری و کشاورزی ( با ضخامت ۳ تا ۴ میلی متر )، و نیز برای مصارف ساختمان سازی و قالب بندی، و نیز در مرحله آرماتور بندی ساختمان سازی کاربرد دارد.
مفتول سفید ، در واقع همان مفتول سیاه است که تحت حرارت گالوانیزه شده و به وسیله روی، روکش دار می شود. مفتول سفید را مفتول گالوانیزه گرم نیز می نامند، این نوع از سیم مفتول ها بسیار مقاوم تر بوده و خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی دارند.در مقابل رطوبت و گرما و سرما و باران و خشکی، استقامت بالایی دارد و به راحتی تحت تاثیر مواد شیمیایی و عوامل فرسوده کننده قرار نمی گیرد. این نوع مفتول به علت وجود عنصر روی در مقابل آتش مصونیت دارد.مفتول سفید در ضخامت های مختلف برای موارد گوناگون به کار می رود از جمله مفتول سفید ۰.۵ میلی متری به سیم مفتول گلخانه ای شهرت دارد و در این گونه موارد نیز به کار می رود، و یا مفتول سفید ۱.۲ میلی متری برای تولید رابیتس استفاده می شود.



راهنمای خرید مفتول چه مزیت هایی برای سیم مفتول، در نظر می گیرد؟

 

راهنمای خرید مفتول، مزیت های زیادی را برای استفاده از سیم مفتول بر می شمارد که برگرفته از ویژگی های آن است و در زیر خلاصه ای از مهم ترین آن ها ذکر شده است:

  • مفتول ها قیمت مناسبی داشته و به علت ویژگی های خوبی که دارند، مقرون به صرفه است
  • ماندگاری طولانی مدت و مقاومت زیادی دارند
  • صاف و براق و صیقلی هستند
  • شکل پذیرند
  • استفاده از آن ها آسان است
  • در انواع شرایط اقلیمی، قابل استفاده هستند.

شرکت وطن نیروى جنوب در سال ۱۳۷۹ با هدف فعالیت تولیدى، پیمانکارى و بازرگانى در صنعت برق کشور تاسیس گردیده است.

تماس با وطن نیرو

آدرس: شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان، خیابان فن آوران 30 ، شرکت وطن نیروی جنوب
تلفن: 54-03145647649

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت وطن نیرو جنوب محفوظ است.